استفاده از هداياي تبليغاتي بخش مهمي از استراتژي بازاريابي كسبوكارها و شركتها براي برندسازي و جذب مخاطبان بيشتر است. شما به عنوان صاحب كسبوكار ميتوانيد با هداياي تبليغاتي كسبوكارتان را به مشتري معرفي كنيد و او را به استفاده از محصولات و خدماتتان ترغيب كنيد. شما زماني ميتوانيد در پيشبرد اهداف كسبوكارتان موفق شويد كه از طريق هديه دادن به مشتريان خود با آنها رابطه عاطفي برقرار كنيد. گاهي ممكن است هديه تبليغاتي نظير جعبه پذيرايي تبليغاتي را در دفتر كار خود داشته باشيد تا نظر مهمانان را به برندتان جلب كنيد.
در حال حاضر جنبههاي شخصي برندها براي مشتريان اهميت بسياري دارد و هر صاحب برندي كه بتواند ارتباط و تعاملي تاثيرگذار و سازنده با مشتريان داشته باشد در برندسازي موفق خواهد شد. شما به هر دليل به مخاطبان يا كاركنان خود هديه تبليغاتي بدهيد باعث توسعه نام برندتان خواهد شد.
در حوزه بازاريابي تحقيقات بسياري درباره تاثير هداياي تبليغاتي بر روابط هديهدهندگان و هديهگيرندگان انجام شده است. نتيجه اين تحقيقات نشان ميدهد كسبوكارهايي كه در فرآيند بازاريابي از هداياي تبليغاتي استفاده ميكنند در مقايسه با سازمانهايي كه به اين موضوع اهميتي نميدهند دوبرابر بيشتر شانس جذب مشتري و تبديل آن به مشتري فعال را دارند.
براي انتخاب هديه تبليغاتي گزينههاي فراواني پيش روي شماست. يكي از هداياي تبليغاتي تاثيرگذار كه در سالهاي اخير بسيار مورد توجه صاحبان كسبوكارها قرار گرفته است و بيشتر براي دفتر كار مورد استفاده قرار ميگيرد جعبه پذيرايي تبليغاتي است. جعبههاي پذيرايي در ابعاد مختلف و عمدتا از چوب و شيشه تهيه ميشوند و زيبايي خاصي به ميز جلسه در دفتركار يا ميز پذيرايي منزل ميبخشند.
يكي از مهمترين مكانها براي تبليغات برند شما ميز دفتركارتان است. معمولا شما به عنوان صاحب كسبوكار در طول روز با افراد زيادي ملاقات داريد و يا جلسات متعددي در شركت برگزار ميكنيد. استفاده از يك جعبه پذيرايي در حالي كه لوگوي برند شما روي آن حك شده نظر افراد را به خود جلب ميكند و باعث ميشود نام برندتان در ذهن آنها تثبيت شود.
جعبه پذيرايي هم ظاهر لوكسي دارد و به فضاي كار شما زيبايي ميبخشد و هم بسيار كاربردي و پراستفاده است. در طول زماني كه جلسات در دفتر كار يا اتاق جلسات برگزار ميشود جعبه پذيرايي تبليغاتي روي ميز در معرض ديد مهمانان جلسه است و نام برند شما را به آنها يادآوري ميكند.
جعبههاي پذيرايي در طرحها و اندازههاي مختلف ارائه ميشوند.
بعضي از آنها به صورت كشويي و چندطبقه طراحي شدهاند و بعضي ديگر دردار هستند. جعبههاي پذيرايي كه در شيشهاي دارند محتويات داخل آنها در معرض ديد است و با توجه به خوراكيهاي مختلف داخلش ظاهر جذاب و زيبايي پيدا ميكنند. فضاي داخل جعبه به چند خانه تقسيمبندي شده است. اندازه خانهها ممكن است كوچك يا بزرگ باشد.
شما ميتوانيد از خوراكيهاي متنوعي براي پر كردن جعبه پذيرايي استفاده كنيد. معمولا در اين جعبهها انواع قهوههاي آماده بستهبندي، چاي كيسهاي، دمنوشها، شكلات، دراژه، آجيل، ميوه خشك و... را قرار ميدهند. قهوه مورد دلخواه بسياري از افراد است و خستگي و كسالت آنها را از بين ميبرد. دمنوشها تنوع زيادي دارند و سليقه افراد را تامين ميكنند.
دمنوشهاي مختلفي همچون دمنوش بابونه، بهليمو، بهار نارنج، نعنا، گل گاوزبان، رازيانه، دارچين، دمنوشهاي ميوهاي، آرامبخش يا انرژيزا را انتخاب كنيد تا شما و مهمانانتان از خواص بسيار مفيد آنها بهرهمند شويد.
جعبه پذيرايي تبليغاتي را ميتوانيد براي مشتريان ويژه خود نيز در نظر بگيريد. اين جعبهها در حال حاضر بسيار مورد توجه خانوادهها قرار گرفته و روي ميز پذيرايي آنها به چشم ميخورد. مهم اين است اين كالايي كه به عنوان هديه تبليغاتي انتخاب كردهايد براي مشتريان جذابيت دارد.
اين هديه ضمن كارآيي بالا براي مشتريان، نام برند شما را در ذهن آنها تثبيت ميكند. وقتي در جمع صميمي خانواده و مهمانان يا در محل كار از جعبه پذيرايي تبليغاتي شما استفاده ميكنند به ياد برند شما ميافتند و در مورد آن صحبت ميكنند. چه تبليغي از اين بهتر براي كسبوكار شما وجود دارد؟!